X

Vastuullinen kesäduuni on TATin ja T-Median koordinoima kampanja, jossa mukana olevat työnantajat haluavat tarjota nuorille enemmän laadukkaita kesätöitä. Työnantajat ovat sitoutuneet kuuteen hyvän kesätyön periaatteeseen, jotka ovat hyvä hakijakokemus, mielekäs työ, perehdytys ja ohjaaminen, oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus, kohtuullinen palkka sekä kirjallinen työsopimus ja todistus.

Nuorelle Vastuullinen kesäduuni -logo on lupaus hyvästä kesätyökokemuksesta. Kampanja auttaa nuoria kesätyönhaussa.

Työnantajille ja toimialoille Vastuullinen kesäduuni -kampanja on mahdollisuus kantaa vastuunsa nuorten työllistämisestä ja viestiä siitä. Hyvät kesätyökokemukset elävät pitkään ja kuuluvat kauas. Tekemällä hyvän vaikutelman tulevaisuuden työntekijöihin, työnantaja lisää vetovoimaansa.

Vastuullinen kesäduuni 2017 -kampanjaa toteuttivat yhteistyössä TAT, T-Media, Telia, Nokia, Destia, S-ryhmäOikotie TyöpaikatOpteam ja Varma.

Vuonna 2017 kampanjaan osallistui 371 työnantajaa, jotka työllistivät yhteensä 55 000 nuorta. Vuoden 2018 tavoitteena on 500 yritystä ja yli 60 000 vastuullista kesätyöpaikkaa.

www.kesaduuni.org

Vastuullinen kesäduuni

Tutustu myös